środa, 29 sierpnia 2012

MAKE UP: Pomiędzy latem a jesienią...



Cześć dziewczynki ;)

Dzisiaj wracamy do makijażowej tematyki ;)

Makijaż jest formą ćwiczeń, wymyślam co chcę pomalować w piątek, na imprezę żegnajacą wakacje ;)

Kupiłam także pare rzeczy, które pokaże Wam innym razem ;)

Make up jest ukłonem w strone promieni słonecznych ;)
Jest bardzo rozświetlający i błyszczący.

Mamy tu bardzo rozświetloną ruchomą powiekę i pomarańcz ponad załamania ;)

Dolna powieka połyskuje złotem. Do tego czarna kreska i rzęsy w których się zakochałam - Ardell Demi Wispies - są cudowne! Zamówiłam na ebay 2 pary, ale już wiem, że jak tylko wpadnie trochę $ zamówie jescze kilka! Są fenomenalne! ;)

Pomijając oczywiście fakt, że zamówiłam je razem z kępkami, bo w sobote robiłam makijaz pannie młodej i kilku gością weselnym, oczywiście przyszły w poniedziałek, po weselu... ;)
Ale poratowałam się rzęsami z Rosmana w kępkach, nie są złe ;)

Ta sobota wogóle byla bardzo owocna, pierwszy raz robiłam makijaż pannie młodej, dodatkowo zupełnie wcześniej nieznanej mi osoby ;) Stres był! Opócz tego malowałam także światkową i 3 inne panie. A tekże ukrywałam popękane naczynka tacie panny młodej. A wszystko w 4 godziny! ;)

Mam nadzieje, że uda mi się zdobyć jakieś zdjęcia, gdy przyjdą od fotografa ;)





Zbliżenie na rzęsy <3





Tutaj zdjęcia wszystkich produktów  jakie użyłam ;)

Z paletki 4cieni flormar użyłam tylko najciemniejszego do podkreślenia załamania.
Reszta cieni to oczywiście Inglot ;)





Dziękuje za chwile uwagi ;) 
Pozdrawiam Was dziewczyny i lece cieszyć się ostatnimi dniami słonecznego lata! ;)

19 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta twoja porcelanowa cera ahhh marzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż, w ogóle masz świetną urodę !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, pasuje do Twojego typu urody :)
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż:) i gratuluję pierwszego malowanka panny młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie Inglota uwielbiam a Twój makijaż jest śliczny. Traktuję go jako inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! A rzęsy fenomenalne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo piękny makijaż podoba mi się ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, też kiedyś malowałam pannę młodą plus kilka osób w rekordowym tempie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wow:D super makijaz! bardzo mi sie tu podoba - bede wpadac na bank:D = obseruje z przyjemnoscia;)

    OdpowiedzUsuń