środa, 15 sierpnia 2012

China Glaze - Exotic Encounters /On Safari Collection/



Dzień dobry ;)

Po dniu przerwy wracamy do China Glaze ;)

Zauważyłam, że bardzo spodobały się Wam lakiery z tej kolekcji, więc będę kontynuować. 

Na dziś mam tego kolegę ;)

I jeszcze jednen kremowy lakier. I kolejny który potrzebuje tylko 1 warstwy.
I następny, którego zawziecie ja nakładam warstw 2 :D

Exotic Encounters to taki zielono-morski z nutą turkusu. Jego kolor dobrze oddaje angieslkie słowo teal - czy my mamy odpowiednik? Czy turkus może być odpowiednikiem tego koloru?

Bo jak dla mnie to nie... Hmm.. :)


Exotic Encounters z angielskiego to egzotyczne spotkania ;)

Dla mnie egzotyczne spotkania miały by raczej odcień lazurowego wybrzeża, lub soczystych owoców. Ale znów się wymądrzam.

Powinnam stworzyć własną linię lakierów do paznokci!! :D







10 komentarzy: