czwartek, 30 sierpnia 2012

Haul: sukienka i kilka dodatków na zakończenie wakacji ;)



Cześć dziewczynki ;)

Dziś zupełna nowość u mnie na blogu, bo zakupy nie kosmetyczne, a ubraniowo-dodatkowe ;)

Pisałam już w ostatnim poście z makijażem, że wybieram się na naprawde duża impreze na zakończenie wakacji.

Świetowanie rozpoczynamy urodzinowym grillem u mojej kochanej koleżanki, a potem przenosimy się do wynajętego klubu naprawde w zacnych gronie ;)

Chciałabym wyglądać naprawde ładnie, makijaż już wybrany, fryzjer umówiony...

Ale nie miałam w co się ubrać, więc wybrałam się do H&M, tam zawsze znajduje coś dla siebie ;)

Postawiłam na małą czarną, taką sukienkę zawsze można założyć, w 1000 różnych stylizacji ;)

A do niej pare dodatków:

Bardzo chciałam masywny naszyjnik, dlatego nie mogłam już przesadzać z dużymi kolczykami i branzoletkami ;)
Postawiłam na biżu w koloże złota, pierwszy raz w zyciu!
By coś pigotało na ręce wybrałam duży złoty pierścionek z różowo pudrowym dużym kamieniem ;) Kosztował 19,90zł H&M






A żeby i w uszach coś błyskało w sixie dokupiłam później kolczyki ;) Założe te złote. Koszt 22,90zł SIX




A tu gwiazda wieczoru - naszyjnik! Początkowo chciałam jakiś gruby, złoty łańcuch, ale kiedy zobaczyłam ten - przepadłam. Jest śliczny, zarazem deikatny, ale i duży, wyrazisty!
Koszt 39,90zł H&M




A to wszystko by tej zwykłej sukience nadać wyrazu :)
Sukienka jest zwykła, ale to co mi się w niej podoba to to, że tą gumka, która jest w pasie, można posciagnąć wysoko do góry, wtedy materiał układa się na niej, przez co tworzy się taki efekt podobny do bluzki wpuszczonej w spodnie ;) Dodatkowo wtedy sukienka się skraca, więc można ją nosić i na któtko i na dlugo ;) Koszt 39,90zł H&M






A tu jak prezentuje się naszyjnik na tle sukienki ;)






Dodatkowo, w jakimś małym sklepiku no name, kupiłam 2 pary balerinek ;) Były przecenione na 30zł, a jeszcze całą jesień można w nich biegać. Dodatkowo jak już nogi mi będą odpadac w obcasach zamienie na te z prawej ;)




To wszystko co kupiłam ;)

Jak Wam sie podobają wpisy modowe na moim blogu?

Chciałybyście zobaczyć ich więcej, czy lepiej, żebym trzymała się tematyki kosmetycznej? ;)

Buziaki!!



17 komentarzy:

  1. kolczylki świetne, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny naszyjnik i pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik robi wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie wpisy :)
    Fajne zakupy sobie urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna mała czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne dodatki, 100% w moim guscie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie notki jak najbardziej mi się podobają! :)
    liczę, że dodasz zdjęcia całości, już po :)
    udanej zabawy!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pierścionek! Ostatnio oszalałam na ich punkcie, i mogłabym nosić tylko pierścionki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisy modowe są jak najbardziej pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow...jaki sliczny naszyjnik...extra pasuje do sukieneczki:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dodatki chętnie bym przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, życzę miłej zabawy:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie dobrałaś dodatki do małej czarnej:)

    OdpowiedzUsuń