niedziela, 12 sierpnia 2012

MAKE UP: Niebieski NIE tandetnie.


Witam w niedziele ;)

Pokaże Wam mój wczorajszy makijaż dzienniaczek/szaraczek ;)

Po paru godzinach noszenia, no ale co tam.

Ja bardzo lubie nosić wszelkie odcienie niebieskości na powiekach. I mimo, że podobno do niebieskich oczu niebieski cień jest kategorycznie odradzany, ja uważam, że nie wyglądam w nim jak starcze panie w niebieskich powiekach i czarną kreską namalowanych brwiach.

I wyznaje zasade - modne i pasujące jest to w czym się dobrze czujesz ;)



Czego użyłam:
Twarz: 
-podkład Match Perfection Rimmel
-puder transparentny Inglot
-bronzer Benefit Hoola

Oczy:
-cienie Inglot
-tusz Grashka
-baza UD Primer Potion
-kredka na wodnej: Eyebright Benefit

Usta:
-szminka Essence In the nude



No i małe zbliżenie:





Mam nadzieje, że Wam się chodź troszeczkę podoba ;)


PODOBA?? *.*

Pozdrawiam GORĄCO ;)

29 komentarzy:

  1. wow cudnie!!!! i niech jeszcze raz ktoś powie,że niebieski nei pasuje niebieskim oczom nie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! pasuje i mi się bardzo podoba :) Tak samo jak poszłam to drogerii pani powiedziała, że mam zielenie oczy więc zielone cienie są niewskazane, a ja mimo to lubie zielenie na powiekach..

      Usuń
  2. po paru godzinach i nadal tak pięknie?:) piękny matowy chaberek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! I kto powiedział, że niebieski nie pasuje do niebieskich oczu? Phii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo mi się podoba! Może mały stepik?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie uważałam, że nie można nosić niebieskości do niebieskich oczu, a tym co jednak tak myśleli to pokazałaś, że są w błędzie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie nie jest tandetny
    chyba z tandetnym makijażem kojarzą mi perłowe niebieskie odcienie
    ale to kwestia wykonania, wykończenia i upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Mimo tego, że niebieskie cienie kojarzą mi się z Halinką Kiepską :P i sama mam niebieskie oczy, to czasem na moich powiekach gości niebieski cień, bo wyznaję tą samą zasadę co Ty, muszę się przede wszystkim dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super minka na ostatnim foto :))
    fajny odcień tej niebieskości.
    No i przez ciebie zatęskniłam za blond włosami;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie żałuję, że mi nie pasują takie kolory :( Szczególnie przemawiają do mnie niebieskości w formie kresek

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kolor oczu i niebieski cień nawet go podkreśla! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! I nie powiedziałabym, że te cienie nie pasują do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorze dobrany kolor i niech się chowają Ci którzy mówią że niebieski nie pasuje do niebieskich oczu, brąz do brązowych, itd.! Podoba się, podobaaaa :))

    OdpowiedzUsuń
  13. no niby masz niebieskie oczy i powinien nie pasować.. ale wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, jak na co dzień to jest w sam raz ;D
    I nie widać żeby był jakoś naruszony po kilku godzinach noszenia ;)
    Jakie Ty masz niesamowite niebieskie oczy! Ja takie miałam jako dziecko, teraz są bardziej zielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż ja również się nie zgadzam z opinią że niebieski nie pasuje do niebieskich oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny !! :) świetnie prezentuje się przy Twoich oczętach :) ja też czasem robię makijaż w kolorze tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda. :)

    Kurczę, bardzo mi się podoba Twój kolor włosów! Czym farbujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, zdecydowanie dobrze wyglądasz w tym odcieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No co Ty... fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny :) Nie wiedziałam, że Inglot ma taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba! :D Kolor fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!!!! bardzo mi sie podoba :) naprawdę extra!

    OdpowiedzUsuń