czwartek, 30 maja 2013

ZAKUPY: Lakiery Essie Resort 2013


Jak już piszę o lakierach to pójdę za ciosem ;)
Zamówiłam na ebay 3 z 4 lakierów z kolekcji Resort 2013 z Essie.
Jak widać jestem monotematyczna, znowu zieleń i błękit ;)


First Timer- brudna, pastelowa zieleń.


Come Hire - piękna intensywna koralowa czerwień. Idealna, długo szukałam nie jasnej ale i nie ciemnej, no i mam ;)


In the Cab-Ana - lakier przewodni całej kolekcji, to taki lekko przykurzony pastelowy błękit.


Ostatnim w kolekcji był siny róż. Nie klikałam, bo często w takich wyglądała jak trup. Teraz pomyślałam, że głupia jestem bo pakiet 4 z wysyłką kosztował tyle co 3 osobno, a byłby np. dla Was.
Więc za głupotę brawka dla mnie!

8 komentarzy:

  1. Zieleń i błękit chodzą mi mocno po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. In the Cab-Ana patrzy na mnie zalotnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. niedawno były piękne ingloty, teraz esiaki, szalejesz dziewczyno ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie 3 bardzo mi się podobają, moje gusta :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy najładniejsze kolory z tej kolekcji- również mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń