poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Sensique - Rosy Azalea z kolekcji Nature Code


Siemanko ;)

Rosy Azalea to kolejny kolor z limitowanej kolekcji Nature Code od Sensique.

Jest to jedyny kremowy kolor w kolekcji. Mianowicie biskupi róż z nutą niebieskości.

Kolor jest zimny, na zdjęciach widzicie 1 warstwe, czyli pigmentacja całkiem, calkiem ;)

Ja nie przepadam za takimi kolorami, moje rece dziwnie wygladaja ;p Ale sam w sobie jest calkiem ok ;)

Lakiery Sensique, na moich paznockiach, trzymają się ok 3 dni, w porywach do 4, z bazą i topem. Bez wspomagaczy zazwyczaj jest to dzień, dwa, czyli standardowo ;)

Buziaki ;)


15 komentarzy:

  1. Ale masz ładne paznokcie :) Lakier jest genialny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się ten kolor bardzo podoba na Twoich paznokciach... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor :) i ważne że przy pierwszej warstwie już tak ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek i dobre krycie.... A latem lubię takie pstrokate kolorki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolor, zdecydowanie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten chyba najbardziej podoba mi się z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, można powiedzieć, że jest nawet świetny ^^

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam ten odcień różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń