środa, 18 kwietnia 2012

Red By Kate


Kto, jak kto, ale Kate Moss wie jaka czerwień na ustach jest sexy!!

Tak, tak, podniecam się szminką tej narkomanki ;p

Ale kiedy tylko zobaczyłam w internecie, że Kate zaprojektowała linię dla Rimmel, domyślałam się, że będzie tam czerwień ;)

A kiedy zobaczyłam ją w Rossmanie - musiałam kupić!

Jest idealna, bez żadnych dodatkowych tonów, ani ciepla, ani zimna, po prostu idealna.

A, że lubie szminki Rimmel, to moja opinia nie może byc inna:. dla mnie konsystencja, trwałość i pigmentacja na piateczkę ;)





24 komentarze:

  1. Masz mega cudne usta! Szminka dodaje charakteru, świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, idealna czerwień, pięknie wygląda na twoich ustach:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień idealna, jeśli się człowiek nie boi to jest dobra dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna czerwień. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień - niestety mi żadna czerwień nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, jestem pod mega wrażeniem! Co za czerwień! A usteczka bardzo piękne, idealnie prezentują szminkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kupiłam swoją pod wpływem bloga Mai Sablewskiej, i jestem zachwycona! Ta szminka jest genialna! :D
    Po pewnej imprezie, kiedy nawet nie miałam siły zmyć makijażu (wstyd się przyznać..), cały make-up był rozmazany, ale po cudownej szmince nadal był ślad ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie usta i piękna czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od chyba pół roku próbuję sobie kupić tą szminę, jeszcze jej nie mam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ożesz perfekcyjna czerwien peeerrrfeekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją mam :) pięknie wygląda na Twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. to się nazywa czerwień :D i pięknie się prezentuje na Twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście od lat używam Rimmelowskiego Alarmu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna czerwień. Super wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna krwista czerwień !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah..idealna na wystawny bankiet ;)

    OdpowiedzUsuń