wtorek, 5 czerwca 2012

Zakupy w Sephorze


Hey, hey ;)

Dziś na szybciutko zakupy z Sephory, które zgrzeszyłam już jakiś czas temu. ;)

Bardzo chciałam wypróbować ich produkty sygnowane, a, że dostałam na urodziny bon upominkowy - zamiar stał się faktem ;)

Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko był lakier w kolorze przepięknego mocnego błękitu. Obsolutnie fenomenalny i kryje juz przy 1 warstwie.


Kolejne nowe dzieciaczki to pędzle. Bardzo chciałam je wybróbować, a, że staram się powiększać mój zbiór sukcesywnie, wybrałam 3:
-mały do rozcierania kresek, bądz pracowania pod linią dolną - 14 SMUDGE, jestem z niego bardzo zadowolona ;)
-zwykły do cieni, taki zawsze się przyda - 21 ALL OVER SHADOW, bardzo miękki
-i osławiony na całym świecie pędzel do podkładu mineralnego - 45 MINERAL POWDER, super się sprawdza do podkładu płunnego i bazy Chanel ;)




Oprócz tego skusiłam się też na kredke Cryolan Jumbo w pięknym oliwkowym kolorze, którą najprawdopodobniej zakosiła mi już mama bo nigdzie nie mogę jej znaleść ;)


I to by było na tyle ;)
Dziękuje za to, że cały czas jesteście, pomimo tak długiej przerwy!! I mam nadzieje, że cały czas ze mną będziecie ;)
Pozdrowienia z wnętrzna cyklonicznego oka PANI SESJI!!
;*

19 komentarzy:

  1. Miałam ten lakier świetny był:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta kredka pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredka jest wspaniała :) Sama ostatnio prawie skusiłam się na pędzelki w sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka ma śliczny kolor! Ale lakier... *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska ta kredka i fajniutkie pędzelki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier nie w moim odcieniu, ale za to kredka... zakochałam się w niej! :) Jaki śliczny kolor! Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem posiadaczką szczęśliwą 14 i 45 z sephory i uwielbiam je oba! 45 stosuje do pudru matującego - wklepując go w strefe T i sprawdza się do tego SWIETNIE. a 14 super rozciera kreski, super! ;)
    Oba pędzelki kupilam jak w sephorze była akcja "wymien stare za nowe -50%" ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się ten najmniejszy pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzelki i kredka boskie! Kredki sephory są super i mają niesamowite kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pragnęwybrać się do Sephory po zestaw pędzli !! <3 i love it


    I mam ochotę zaprosić Ciebie do siebie, jestem nowa na blogu i moją pierwszą notkę pragnę poprzedzić mini rozdaniem z tej okazji :) mam nadzieję,że chętnie mnie odwiedzisz i zostawisz swoje zgłoszenie. http://kolorowo-malynowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kredka jest piękna! Taka hmmm niebanalna. Szukam idealnego (pierwszego- zawsze używałam pluchów) pędzla do podkładu. Czekam na jakąś dłuższą recenzję tego sephorowego. :)
    Zapraszam do siebie: http://skin-myself-and-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już obserwuje mam nadzieje na rewanż

    dziewczyny zachęcam do odbioru KUPONÓW 40% taniej na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń