czwartek, 14 czerwca 2012

Make up: EURO 2012


Hey, hey ;)

Może wiele z Was ma już dosyć Euro, ale ja bardzo lubie atmosfere która otacza zawody.
I Toruń pełen przesympatycznych Irlandczyków <3

Jak na razie nie przepuściam żadnego meczu ;) Nie pomaga mi to tylko w tym, że jest sesja ;p

No ale dobrze, że Euro jest w czerwcu, z taką wymówką lżej mi na sercu :D

Dziś pokaże mój makijaż z meczu z Rosją podczas którego chłopcy grali genialnie ;)

Użyłam białego pigmentu z Inglota i czerwonego z Kobo.

Makijaż zgłosiłam też do konkursu na fanpage'u Golden Rose, na makijaż inspirowany Euro, KLIK:  KONKURS Euro Stylizacje

Wśród tylu pięnych prac szanse marne, ale zabawa doskonała ;)

Na pewno na sobotę wymaluje coś lepszego, w końcu najważniejszy mecz!! A ja bardzo wierzę w Naszych ;)

Buziaki kochane ;) Jutro mam super ważny egzamin, 3majcie kciuki!! ;)



PS. Moje tajne źródła podają:
Od 14 do 27 czerwca w Drogeriach Natura obowiązują fantastyczne ceny

na kosmetyki SENSIQUE
pomadki Satin Touch tylko 4,99 zł
błyszczyki Trendy Colour tylko 5,99 zł
błyszczyki smakowe Juicy Gloss tylko 4,99 zł

kosmetyki MY SECRET
lakiery z kolekcji wiosna/lato 2012 Pradise Lagoon tylko 4,49 zł
paletki 5 cieni z kolekcji wiosna/lato 2012 Pradise Lagoon tylko 9,99 zł
błyszczyki Star Gloss tylko 7,49 zł
sypkie cienie Star Dust tylko 4,49 zł

oraz KOBO Professional
pomadki Fashion Colour i Exterme Gloss tylko 9,99 zł
konturówki do ust tylko 7,99 zł
pudry sypkie tylko 16,99 zł
pudry prasowane tylko 13,99 zł

oraz setki innych kosmetyków :)

14 komentarzy:

  1. Całkiem ostry Euromakijaż! :) Widać, że namęczyłaś się przy nim, ale warto było - efekt super.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, amazing makeup! i'm definitely impressed!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, zdecydowanie jeden z najlepszych, jakie widziałam z tych specjalnie stworzonych z okazji Euro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają Twoje oczka! mnie się bardzo podoba i szanse wcale nie są marne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale efekt ;) poszalałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na konkurs (fajnie by było jak byś wzięła udział ;p)

    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny! bardzo mi sie podobaja te "ciete" linie, do tego piekne cieniowanie :)

    artlook4u.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. You're blog is so fierce, gorgeous pictures! I'm in love with that hot pink too. Love, love, love!
    xx
    -Imani Love

    OdpowiedzUsuń
  9. 22 yr old Help Desk Operator Doretta Tomeo, hailing from Quesnel enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Shopping. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Ferrari 512S. wiecej porad

    OdpowiedzUsuń