poniedziałek, 25 czerwca 2012

My Secret - Exotic Coctail (kolekcja Paradise Lagoon)



Cześć kochani ;)

A więc - już po sesji ;)

Zaczynam od serii którą już WIEKI TEMU miałam opublikować, mam nadzieje, że firma My Secret wybaczy spóźnienie.

Będę pokazywać przez następny tydzień lakiery z kolekcji Paradise Lagoon, które cały czas możecie dostać w Naturach, i to nawet po przecenie - sprawdziłam ;)

Dziś pierwszy z kolekcji - róż - Exotic Coctail
Chłodny, kremowy róż ;)

2 warstwy, bez topa. Trzyma ok 3 dni ;)


ps. Wiecie może, gdzie dostane paletki Sleeka Matte? Bardzo chce :(
   

10 komentarzy:

  1. Cudowny kolor - uwielbiam róże na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam nie kupować żadnego lakierów z tej serii, ponieważ mam dużo podobnych. I cieszyłam się, że blogowe kuszenie ustało :D A tu Twój post :P Paznokcie jak cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzą za mną lakiery MS. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeden z tej serii, troszke za dlugo schnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki jest:) taki cukierasek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, ładny :) Chociaż wolę ciemniejsze odcienie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię róże na paznokciach, a ten wygląda obłędnie :D Rewelacyjny efekt! :D
    A jak wrażenia po sesji? :)

    OdpowiedzUsuń