poniedziałek, 18 czerwca 2012

Make Up: Neons



Cześć kochani ;)

Dziś za mną zdjęć pełen fotografii ;)

Robiłam zdjęcia wszystkiemu, ponieważ poprzednie zdjęcia zostawły, jak wiecie, zjedzone przez wirusy :(

Ale to nic, 3 tysie foci wypstrykane ;p

Pomijając fakt, że jutro mam egzamin z Historii Nowożytnej Polski, a nic się nie uczyłam, to zaliczyłabym ten dzień do całkiem udanych :D :D

Pobawiłam się też z neonowymi pigmentami KOBO i Inglot i stworzyłam o takie cudo...

Neony sa teraz super hiper podobno modne, więc niech będzie.
Niestety rozładowała sie lampa w aparacie i zdjęcia robiłam telefonem, który nie łąpie ostrości, i wygląda jak bym mazała coś w paincie po tych fotach, ale i tak jest, myślę, nieźle ;)





Co użyłam:

Twarz: podkład Maybelline Affinitone, puder Inglot, rozświetlacz Benefin, bronzer Chanel

Usta: błyszczyk z Pierre Rene

Oczy: pigmenty z KOBO (pomarańcz i niebieski na lini wodnej), pigment z Inglota - róż. Sztuczne rzęsy - ebay, eyeliner - Loreal, tusz - MIYO.


O a teraz kilka zdjęć mej niewyjściowej twarzy ;p

26 komentarzy:

  1. Malinko, osiągnęłaś bardzo ciekawy efekt. Idealny makijaż na wieczory w gronie przyjaciół :) Fajnie wyglądałby przy włosach mocno zaczesanych w kucyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powiedz mi, czy ty te pigmenty nakładałaś na sucho? Bo mam ten niebieski z KOBO i myślę jak go nakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski nałożyłam na linie wodną, na białą kredkę z NYX, a te na powiece na baze z UD ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie
    cóż za kolory, ahhhh :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dolna powieka cudna! Połączenie niebieskości i czerwieni ideał

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory, tez mi się takie marzą!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale intensywne! dolna powieka najlepsza!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale czad! mi się podoba:D mam dwie kredki neonowe już rok, ale jeszcze się nie odważyłam ich użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci to wyszło. w życiu nie wpadła bym na taki pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. oh wow! Az sie chyba zainspiruje i sprobuje zmalowac cos podobnego! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nietypowy ale oczywiście w pozytywnym znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaż!
    Strasznie spodobały mi się te sztuczne rzęsy, mogłabyś napisać z jakiej są firmy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny make up :)
    A możesz co nieco powiedzieć nt pigmentów Kobo?? ;) Ostatnio zastanawiałam się nad kupieniem kilku, ale jakoś nie mogę się przekonać :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory! Chodzę ostatnio obok tego pigmentu z Inglota. Przez Ciebie się pewnie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. MASAKRA !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń