czwartek, 28 czerwca 2012

My Secret - Pale Orange (kolekcja Paradise Lagoon)


Kolejnym lakierem z kolekcji Rajska Wyspa - My Secret jest Pale Orange, lekko zgaszony, kremowy pomarańcz ;) Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że ma w sobie duża nutkę koralu. Jest prawie pastelowy ;)

Na paznokciach mam 2 warsty lakieru, bez bazy i topu.

Mam nadzieje, że nie zmęczycie się lakierowymi wpisami na moim blogu - kilka ich jeszcze będzie ;)

Wczoraj byłam na zakupach, jak zwykle musiałam odwiedzić Inglota, nie mogłam przejść obojętnie i nic nie kupić! Ograniczyłam sie wprawdzie do 2 rzeczy, ale to i tak jest uzależnienie ;p

Oprócz tego kupiłam trochę fajnej kolorówki i moje 2 robaczki, które zobaczycie za pare godzinek ;)

Buziaki kochane,
i ponawiam pytanie o paletki Matte ze Sleek - ktokolwiek widział? ktokolwiek wie?


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorki, kojarzą mi sie z wakacjami szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Kojarzy mi się z malinami, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, ciekawy lakierek. :)

    Zapraszam do siebie, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :) pięknie musi wyglądać u osoby z mocną opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa nie do końca zgodna z kolorem, a szkoda. Ja wciąż szukam lakieru w kolorze jakiejś bladej brzoskwini

    OdpowiedzUsuń