niedziela, 25 marca 2012

TAG: Muszę to mieć!!

Cześć dziewczyny ;)
Dziś mój pierwszy w historii TAG ;)
Troche zmodyfikowałam go po swojemu.
Jako, że nie potrafiłabym ograniczyć się do 5 rzeczy, wymienie milion, ale na pewno i tak o większości zapomniałam,te to takie moje konieczności ;)
Jest tego dużo, a kasy niestety brak.
Ale kiedyś wygram w totka i bedą moje!! ;)
Jest to zbiór rzeczy, które na dzień dzisiejszy bardzo chciałabym mieć, i powolutku mam nadzieje, kiedys uda mi się je zdobyć.
Wiem, ze jest tego dużo, ale niestety moja mania sięga takich właśnie rozmiarów, zawsze coś nowego się znajdzie ;)
A więc do dzieła:


1. Pędzle- ich mi nigdy nie mało, chodź mam ich całą gromadke to za te ze zdjęćwiele bym dała.
Nowe pędzle z Sigmy, mam ich pierwszy zestaw, ma juz 2 lata i nadal służy
Pędzle Maestro - nie mam żadnego i BARDZO chce ich spróbować ;)



Pędzle Real Techniques- chyba nie musze wiele mowić ;) Nie dość, ze ślicznie wyglądają, to jeszcze zbierają same pozytywne opinie.
2. MUSZTARDOWY LAKIER - szukam od dawna... Bez powodzenia :(


3. Czekoladowe masło z TBS



4. Stworzyć swoją paletkę MACa - jedno z większych marzeń ;)



5. Bobbi Brown ShimmerBrick i żelowy liner - bardzo musze ich spróbować ;)




6. Naked 2 - chyba nie muszę wiele wyjaśniać ;)

7. Benefitowe buteleczki, rozświetlające, różowiące - wszystkie, szczególnie brzoskwinkę - cha cha tint, to bedzie moj kolejny benefotowy zakup <3



8. Benefitowe pudelka - mam jedno HOOLA i je uwielbiam, wiele dam za kolejne, zwłaszcza Coralistę i Nirvanę

9. Lip Buttery z Revlonu i Loreal - CHCE!!


10. Pigment z MACw kolorze Blue Brown - piękny kolor, i wiele innych pigmentów ;)


11. Lakiery Zoya, nigdy nie próbowałam, a mają przepiękne kolorki.



12. Kolekcje Holland z Opi, kocham OPI, jeszcze bardziej kocham Holandię, piękny kraj ze szczególną kulturą.

12. Cokolwiek z Kiko, zwłaszcza lakiery, cienie i kredki. W Polsce wciąż poza zasięgiem...

13. Perfumy, Amor Amor by Cacharel, piękny kobiecy zapach na wieczór, i moje ukochane od lat, Light Blue od Dolce... Przypominają mi wspaniałe czasy ;)

 




14. Biżu, bardz chcę mieć bransoletki Pandory i Lilou!



16. Rządam Lush'a w Polsce!! ;)



16. Maybelline 24 Color Tattoo Eyeshadows, kolejna rzecz po za zasięgiem, którą BARDZO bym chciała mieć!


17. Soleil Tan de Chanel - nie trzeba tłumaczyć, żądam i modlę się do obrazka!
18. Beauty Blender - chciałabym na własnej twarzy poczuć moc (lub niemoc ;) tego maleństwa.

19. TangleTeezer - moje włosy rozczesuje się koszmarnie, możeta fikuśna szczoteczka by im pomogła ;)





I to wszystko, myślę, że żadnej z tych rzeczy nie muszę tłumaczyć i doskonale mnie rozumiecie ;)
A ty, o czym marzycie? ;)

Buziaki i gorące pozdrowienia, idę pomarzyć o cudach z obrazków ;)

12 komentarzy:

  1. Świetny ten tag :) Ja chciałabym posiadać sporo rzeczy, na które nie zawsze mnie stać ;]

    kosmetyczna-perspektywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba połowa tego co wypisałaś sama bardzo bym chciała mieć ... Bardzo licze na to ze chociaz cienie tatoo z maybelina beda do dostania w Polsce... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy prawie 100% zgodnosc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak... mamy 100% zgodności.

    A co do pkt 17 mam dla Ciebie złą wiadomość jest wycofana i nigdzie jej nie dostaniesz u nas w PL :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zgadzam się z Tobą w większości punktach :D
    Kurde, tak dużo wspaniałych rzeczy, a tak ograniczony mam teraz budżet xd

    OdpowiedzUsuń
  6. drogie marzenia ;)

    u mnie można wygrać kosmetyki Benefitu, zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oprócz 2 ostatnich - chcę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zakupy KIKO zapraszam do Hiszpanii, nie jest to droga firma, a kosmetyki ma calkiem w porzadku. (Ja probowalam lakieru do pazokci - bardzo ok, eyeliner´a- wspanialy, i kredek do oczu- tu juz jestem mniej zadowolona, slaba pigmentacja)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Podzielam pędzlowe zapędy :D mimo, że mam całą drużynę piłkarską z Maestro i rezerwowych to i tak chciałabym jeszcze inne z ligi światowej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a więc Nie polecam marzyć o eyelinerze Bobbiego B. bo ja go miałam i oceniam do na KIT sezonu jest bardziej kremowy niż żelowy odbija się na powiekach łatwo schodzi ( ja np czasami "grzebie" sobie w wewnetrznych kącikach oczu i tym samym rozmazuje strasznie eyeliner) może łatwo się go rozprowadza ale nie polecam probowałam pod baze(urban Decay) i na prasowany puder i cienie i nie ma zmiłuj cały czas się odbija... Także Nie Polecam szkoda kasy. Pozdrawiam i Trzymam kciuki za spelnienie marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czadowe, chyba muszę sobie sprawić, któryś z tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam lakier w kolorze musztardowym marki Safari (Quiz) :)

    OdpowiedzUsuń