czwartek, 28 lutego 2013

ZAKUPY: Kolekcja Fergie dla Wet'n'Wild



Cześć dziewczyny,

dziś szybciutko trochę się pochwale. ;)

Gdy zobaczyłam na wszystkich zagranicznych blogach/youtube/stronach zalewającą mnie reklamę tej kolekcji wiedziałam od razu, że rozświetlacz będzie mój! A dobrego rozświetlacza szukałam już od dłuższego czasu. Marzył mi się MAC MSF, niestety do MACa dostępu nie mam, a przez internet boję się kupić. Nie chce naciąć się na podróbke... Ale ten całkowicie mnie satysfakcjonuje. Ma pięknę wykończenie i kolor w szalenie modnym ostatnio odcieniu zwanym "rose-gold".

Potem przekonałam się też do szminek, które okazały się najprzyjemniejszymi szminkami z którymi miałam ostatnio do czynienia. Są super kremowe i napigmentowane.

Każdy z tych produktów na pewno pokaże Wam osobno :D

Ja swoje, jak zawsze, kupiłam na ebay. Wiem, że można je tam jeszcze złowić ;)

Jestem bardzo zadowolona z wydanych pieniędzy, są to moje pierwsze produkty wet'n'wild i jestem oczarowana jakością. Przy takich cenach - imponujące!

Pozdrawiam Was gorąco i lecę na zajęcia z norweskiego ;)






20 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda naprawdę ślicznie. Jeśli w dodatku pomadki nie wysuszają, to już w ogóle szał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne, wow:)Prze neta kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! Też je chcę. . .

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że szybko trafi do niemieckich szaf...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz wygląda pięknie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze wyglądają rewelacyjnie, dlaczego wcześniej mnie te kosmetyki nie zainteresowały?
    Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolory tych pomadek :) rozświetlacz też super

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jak fajnie że ktoś w końcu napisał coś o Wet'n'Wild. Mi podobają się paletki z tej kolekcji - mmm te kolorki. Ja ostatnio napisałam o szminkach z tejże firmy także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudności! pomadki mają wspaniałe kolory! a i rozświetlacz bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne szminki - ostatnio pokochałam kolor na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się kolory szminek. Wyglądają na takie kremowe i nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te pomadki mają świetne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  14. Really when someone doesn't know afterward its up to other visitors that they will help, so here it takes place.

    Feel free to visit my website; studiolinkedvst@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I do not know whether it's just me or if perhaps everybody else experiencing issues with your blog. It appears as if some of the text on your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well? This might be a issue with my browser because I've had this
    happen previously. Kudos

    Look at my page; kadeemgv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń