piątek, 22 lutego 2013

MAKIJAŻ: ŚWIĘTA TRÓJCA


Cześć :)

Dziś wstawiam mój codzienny ostatnio makijaż którym jestem szczerze zauroczona.

Jest to najprawdopodobniej najszybszy makijaż świata.

Używam w nim moich 3 ulubieńców:


Na całą powiekę, przedstawiony już TUTAJ Maybelline Color Tattoo Metal w kolorze Barely Branded. Nałożyłam go aż pod łuk brwiowy i w wewnętrznym kąciku. Dodatkowa warstwę nałożyłam na ruchomą powiekę.

Wzdłuż  dolnej linii rzęs nałożyłam legendarny już KOBO - Golden Rose, który ślicznie się tam mieni i rozświetla spojrzenie.

Natomiast w załamaniu użyłam cień który jest moim ulubieńcem i odkryciem życia. Używam go zawsze i wszędzie, albo solo, albo rozcierając inne cienie. Make up Geek - Chickadee to piękny pomarańczowy, ciepły, matowy brąz. No pięknie on wygląda w załamaniu. Makijaż robi się taki słoneczny ;)

Tusz to zniesławiony Maybelline THE ROCKET, recenzja TUTAJ.

Makijaż super prostu i super szybki. 3 minuty i jestem gotowa ;)





16 komentarzy:

  1. makijaż pierwsza klasa! bardzo taki ciepły i przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :)
    letnio się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, prosty, szybki makijaż ! :)Zgadzam się z Candyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny makijaż, dla moich niebieskich oczu byłby idealny :) Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, chyba się od gapię i zrobię coś podobnego na swoich oczach. To już takie słoneczko ciepłe, którego mi brakuje.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten makijaż :)fajnie rozświetla oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo efektowny rozświetlający makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lekki, wiosenno letni makijaż :) Ja się pytam, gdzie ta wiosna! ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż, wielka szkoda że nie pasują mi takie ciepłe pomarańcze, bo też mam niebieskie oczy. U Ciebie całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow:) Muszę spróbować uwielbiam takie odcienie a mam pytanie gdzie dorwałaś ten cień?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski... :) po prostu cudo i do tego w mojej ulubionej ostatnio tonacji... Musze nabyć Kobo już go widziałam kilka razy w innych blogach ale w twojej wersji zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanko a gdzie mogę nabyć Make up Geek - Chickadee.... bo pierwszy raz o nim słysze

    OdpowiedzUsuń