niedziela, 11 września 2011

Zakończenie rozdania ! :)

Hey!

Wczoraj o połnocy zakończyło się rozdanie :)

Zanim podam osobę która wygrała potrwa jeszcze kilka dni, myślę, ze będzie to czwartek.

Niestety poniedziałek, wtorek, środa to dni w których będe uganiać się za wykładowcami. Czeka mnie także jeden egzamin ustny no i referowanie mojej pracy... A zeby zliczyć wszystkie głosy i to wszystko oganąć będzie potrzeba kilku dobrych godzin ;) Musicie mi wybaczyć, i poczekać cierpliwie ;)

Zgłosiło się ok 350 osób!!

Liczba obserwujących zwiększyła się x8!

Na bloga weszło w tym czasie 10 tysięcy osób!

Dla mnie to ogromne liczby! Dziękuje Wam bardzo!!


Dla zachęty moge dodać, ze zbliza się kolejne rozdanie, m.in. do wygrania nowa paletka Sleek Au Naturel, lakiery OPI i kolejny zestaw pędzli ;) ;p



23 komentarze:

  1. ja także nie mogę się doczekać wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać! Paletka sleek to moje marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam złe przeczucie, że mi się nie uda, ale może w następnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wyniki :) Hihi... jestem pełna nadziei jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na ten zestaw:) Może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na wyniki, chociaz szasne marnawe :D

    no i ciesze sie, ze liczba obserwatorów wzrosla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdania niewątpliwie przyciągają uwagę nowych obserwatorów, ale bardziej wydaje mi się, że motywują anonimowych do obserwowania bloga publicznie - jak ja :) Nie wiedziałam wcześniej, że można mieć swoje konto i obserwować blogi bez prowadzenia swojego własnego. Świetna sprawa.
    Gratulacje za rozwój bloga ^.^ Miłego dnia i powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu o to chodzi w rozdaniach dla kogoś kogo blog nie cieszy się jeszcze dużą sławą. Też w najbliższym czasie planuję rozdanie, bo cenię moje 10 osób, ale chcę więcej więcej i więcej ;D No i wczoraj to chyba byłam ostatnią która się zgłosiła ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam czekam i mam cicha nadzieje na wygrana :) jeszcze nigdy niczego nie wygrałam hihi :)
    Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam ;)

    www.bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) http://sthlikegohs.blogspot.com/2011/09/pierwszy-blogowy-tag-letni-projekt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję liczenia i życzę powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach zgadzam się z koleżankami, czekamy czekamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na wyniki i pewnie wezmę udział w kolejnym rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach te emocje :P i każdy odświeża co chwilkę stronę "bo może już" :D

    zapraszam w takim razie do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog, dołączam !! pozdrawiam :) i zapraszam tez http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń